18 lutego 2015

Próbka reklamowa taśmy dwustronnej Tesa




Otrzymałam darmową próbkę taśmy dwustronnej Tesa Powerbond SUPER MOCNA.
Próbkę można zamówić na stronie: http://www.tesa.pl/dom_i_biuro/tasmy_montazowe/zglos

Informacje producenta
    • idealna do stosowania wewnątrz i na zewnątrz pomieszczeń
    • wytrzymuje obciążenie do 10 kg na 10 cm taśmy
    • przylega do płytek ceramicznych, gipsu, drewna i większości tworzyw sztucznych
 
www.tesa.pl

Moja opinia 



Przesłana próbka to dwa kawałki 7 cm. Tak naprawdę można je wykorzystać do przyklejenia wieszaczka. Tak też zrobiłam. W paczce załączona została również książeczka z pomysłami wykorzystania taśmy np. mocowanie przyborników na kosmetyki lub półek. Sceptycznie podchodzę do mocowania w ten sposób półek do ściany. Przede wszystkim jest to rozwiązanie mało ekonomiczne, ponieważ taśma kosztuje ok. 26 zł jedynie za 1,5 m taśmy. Również jestem nieufna, że takie mocowanie utrzyma się na ścianie. Radziłam się obsługi w markecie budowlanym i nie polecali takiego rozwiązania. Po namyśle wybieram jednak standardowe rozwiązania za pomocą haków, kołków lub gwoździ.

Uwaga: Po dwóch tygodniach wieszaczek odpadł pomimo odtłuszczenia benzyną ekstrakcyjną wieszaczka i kafelki. Na wieszaczku wisiał jedynie ręcznik średniej wielkości. Słabo :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz