18 marca 2015

Próbka reklamowa ściereczek Dylon Colour Catcher

 

W dniu otwarcia nowego sklepu Rossmann klienci otrzymywali upominki. Mnie nagrodzono dwoma prezentami. Jednym z nich są ściereczki Colour Catcher.

Informacje producenta 

Ściereczki Colour Catcher maki Dylon chronią pranie przed zafarbowaniem. Pozwalają na pranie różnych kolorów razem. Za każdym razem, gdy pierzemy kolorowe lub ciemne ubrania, śladowe ilości barwnika przedostają się do prania. Po pewnym czasie ubrania zaczynają szarzeć, a kolory tracą intensywność. Colour Catcher to rewolucyjne ściereczki, które zapobiegają farbowaniu ubrań, co pozwala na pranie wszystkich kolorów razem. 
Nigdy więcej problemów z zafarbowanym praniem i sortowania ubrań przed praniem!

Jak to działa?

Ściereczki Colour Catcher działają jak magnes, przyciągając do siebie uwalniane podczas prania barwniki oraz brud, chroniąc Twoje pranie przed zafarbowaniem. Po praniu zobaczysz rezultat - barwniki są na ściereczce, nie na Twoim praniu.

Moja opinia

Moje pierwsze pranie składało się z kolorowych ubrań dziecka. Nie sądziłam, że farbują. Prałam w temperaturze 60 stopni. Po wypraniu ściereczka była w kolorze ciemno szarym. Na opakowaniu nie było jednak informacji dotyczącej składu chemicznego ściereczki. To mogłoby wiele wyjaśniać. Jednak kolejne pranie złożone było jedynie z białych ubrań. Ku mojemu zdziwieniu ściereczka była biała. Test mnie raczej przekonał i zdecydowanie będę korzystać podczas prania ze ściereczek Colour Catcher. Należy jednak pamiętać o przestrzeganiu wielu wskazówek producenta np. "nowe ubrania oraz takie, które były niedawno farbowane powinny być prane osobno 5-6 razy", " kolorowe ubrania prane kilkakrotnie, można prać z białymi rzeczami" lub "przy dużej ilości ubrań lub prania intensywnych kolorów należy zastosować 2-3 ściereczki".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz