14 czerwca 2015

Kupony rabatowe Zalando



Akcja marketingowa ma na celu odkrywanie zalet zakupów internetowych w sklepie Zalando.pl


Oto pierwsza współpraca w TRND i zarazem pierwszy ich projekt poświęcony modzie! Jestem jedną z 5 000 partnerek, które mogą brać udział w projekcie Zalando. Mam okazję przekonać się o korzyściach zakupów w sklepie Zalando oraz uzupełnić braki w swojej garderobie o wiosenne lub letnie nowości modowe. Aktualnym trendem tego sezonu są kwieciste motywy. Zalando podąża za trendami panującymi na ulicach najważniejszych stolic mody.

Mój zestaw startowy zawierał:

  • 1 kupon o wartości 100 zł do wykorzystania na zakupy w Zalando.pl,
  • Przewodnik projektu,
  • 25 kuponów dla przyjaciół ze zniżką 20% na zrobienie pierwszych zakupów (dla nowych klientów), do maksymalnej kwoty zamówienia 1500 zł,
  • 75 kuponów dla znajomych moich przyjaciół ze zniżką 15%, do maksymalnej kwoty zamówienia 1000 zł.

Uwaga

W związku z tym chętnie rozdam kupony rabatowe. Każda garderoba wiosną potrzebuje odświeżenia i uzupełnienia o aktualne trendy. Zainteresowanych proszę o kontakt e-mailowy. Pakiet dla jednej osoby zawiera: 1 kupon 20% i 3 kupony 15%. Kupony ważne do 12.07.2015 tylko dla nowych klientów.



Korzyści zakupów na zalando.pl



  • Bogata oferta ponad 1500  marek i 250 000  produktów,
  • Przesyłka i zwrot gratis,
  • 100-dniowe prawo zwrotu produktów niezależnie od przyczyny,
  • Bezpieczne metody płatności,
  • Bezpłatna infolinia,
  • Łatwość obsługi strony internetowej,
  • Nowoczesne funkcje ułatwiające zakupy on-line,
  • Różnorodność inspiracji modowych.


Wstępna opinia


Dokonałam już rejestracji i pierwszego zakupu na zalando.pl.  Na razie sama procedura rejestracji i zamówienia (nie licząc czasu poświęconego na wybór produktu) jest bardzo krótka i sprawna. Błyskawicznie przechodzi się do jego realizacji. Z wyborem produktu jest gorzej - w dobrym tego słowa znaczeniu. Oferta jest bardzo bogata. Paczkę otrzymałam 3 dni od zamówienia, w której była moja zamówiona torebka, niestety uszkodzona. Od wewnętrznej strony rączki był nacięty skay, a pod nim ślady szwu. Wydaje się, że uszkodzenie powstało u producenta. Skontaktowałam się w tej sprawie z infolinią Zalando. Kontakt telefoniczny z biurem obsługi był rzeczowy i kompetentny. Zmuszona byłam odesłać towar. Procedura zwrotu również jest bardzo intuicyjna i sprawna. Lekkim utrudnieniem jest ponowne zamówienie towaru po odzyskaniu pieniędzy, ponieważ nie mają dyspozycji wymiany towaru na nowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz