30 października 2015

Kampania Vizir Alpine Fresh




Należąc do Grona Ambasadorów Everydayme mam ogromną przyjemność testować i opiniować projekt Vizir Alpine Fresh. Dla każdej gospodyni domowej pranie to „chleb powszedni” dlatego to właśnie my jesteśmy idealnymi opiniodawcami. Hura, hura ..... miałam możliwość testować kapsułki. Dla takiego weterana prac domowych każda innowacja w tej dziedzinie mile widziana!

Oto pierwsze otwarcie. Wow, niezła paka. 

Rozpakowałam zestaw startowy i w pierwszej kolejności zapoznałam się z jego zawartością oraz zrobiłam kilka fotek.




W skład zestawu startowego wchodzi



Do własnego użytku:

  • 1 opakowanie kapsułek do prania Vizir Alpine Fresh (17 szt.)
  • Przewodnik projektu
  • Książeczka „Badanie opinii”



Do przekazania innym:

  • 25 pojedynczych opakowań z kapsułką do prania Vizir Alpine Fresh
  • 25 ulotek Vizir Alpine Fresh
     



Moje pierwsze wrażenie było szalenie pozytywne. Bardzo bogata paczka dla ambasadora, jak również duża ilość kapsułek do przekazania przyjaciółkom, koleżankom i rodzinie. 



Tyle dobroci i wszystko dla mnie i moich znajomych.


A teraz do roboty....
 Zapoznałam się z przewodnikiem ambasadora projektu i jestem gotowa do sumiennej i rzetelnej pracy w kampanii Vizir.


Posiadając już niezbędną wiedzę w tym temacie przeszłam do kolejnego punktu czyli przekazania kapsułek swoim przyjaciółkom, znajomym, rodzinie oraz koleżankom z pracy. Zdecydowałam, że w pierwszej kolejności kapsułki piorące otrzymają kobiety bo to one odpowiedzialne są za większość obowiązków domowych, w tym oczywiście za pranie.


Informacje producenta



1 kapsułka = 5 kg ubrań



Tylko 3 kroki do doskonałych efektów!



  1. Włóż kapsułkę piorącą Vizir BEZPOŚREDNIO do bębna pralki
  2. Połóż a niej rzeczy do prania
  3. Rozpocznij cykl prania!



Kapsułki do prania Vizir GO Pods



  • zapewniają doskonałe efekty i 100% bieli Vizira w przypadku białych tkanin lub długotrwałą ochronę kolorów w przypadku tkanin kolorowych,
  • stanowią najwygodniejsze rozwiązanie, które umożliwia pranie, usuwanie plam i nadawanie tkaninom blasku – a wszystko to w jednym produkcie,
  • są łatwe w użyciu – nie trzeba myśleć o dozowaniu, ryzyku rozlania lub użycia zbyt dużej ilości detergentu, dzięki formie kapsułki z odmierzoną ilością środka piorącego,
  • nadaje się do tkanin białych i kolorowych, a jednak kapsułka wypierze 5 kg ubrań,
  • Kapsułki do prania Vizir GO Pods są dostępne w 3 wariantach: Alpine Fresh, Sensitive Clothes i Touch of Lenor Freshness,
  • wielkość opakowania (ilość kapsułek) dla poszczególnych wariantów: 15, 32 lub 38 kapsułek Alpine Fresh, 15, 32 lub 38 kapsułek Sensitive Clothes oraz 17, 34 lub 42 kapsułki Touch of Lenor Freshness.





Uwaga: Coraz częściej w mediach słyszymy o zatruciach dzieci właśnie kapsułkami piorącymi, dlatego pamiętajcie należy przechowywać je poza zasięgiem dzieci !!!

Wkrótce poznacie moją opinię z pierwszego prania z Vizir Alpine Fresh.


Bardzo ładne i estetyczne opakowanie ładnie prezentuje się w łazience.





Moja opinia





Piorę bez mała codziennie, więc spokojnie mogę nazwać się ekspertem w tym temacie. Każda mama szuka skutecznych środków piorących. Szczególnie przy małych dzieciach sterta prania rośnie w mgnieniu oka. Zabrudzone ubranka, a często nawet poplamione. Dlaczego więc sobie nie ułatwić pracy?

  • 1 mała kapsułka środka piorącego wypierze 5 kg ubrań,
  • środek piorący skoncentrowany jest w małej, estetycznej kapsułce, która zapewnia wygodę użycia,
  • nie trzeba dozować proszku i obawiać się o rozsypanie lub rozlanie detergentu,
  • przeznaczenie do prania zarówno białych, jak i kolorowych ubrań – zwykle kapsułki czy proszki są dedykowane osobno do białych lub kolorowych,
  • kapsułka ma 3 komory: piorącą, usuwającą zabrudzenia, nadającą blask tkaninom,
  • niestety nie próbowałam kapsułki na ubraniach z plamami i w tej kwestii nie mogę zabrać głosu,
  • bardzo łatwe w użytkowaniu – idealnie odmierzona porcja,
  • bardzo przyjemny i świeży zapach wypranych ubrań,
  • długo utrzymujący się i trwały zapach,
  • wcześniej wypróbowane żelowe kapsułki piorące Ariel 3w1 wydają mi się jednak odrobinę lepsze do prania białych ubrań,
  • sprawdza się zarówno w niskich, jak i wysokich temperaturach,
  • można prać już w 30 stopniach C,
  • otoczka kapsułki wykonana jest z organicznego materiału szybko rozpuszczającego się,
  • należy pamiętać aby kapsułkę włożyć pod ubrania – w innym przypadku może się niewłaściwie rozpuścić,
  • ubrania bardzo ładnie pachną, jednak zapach kapsułek Ariel 3 w 1 zdecydowanie bardziej mi odpowiada, mają według mnie ładniejszy i świeższy zapach,
  • jestem wzrokowcem, więc doceniam nawet jej design (wygląd i kształt),
  • Opakowanie: bardzo praktyczne pudełeczko z otwieranym wieczkiem, estetycznie wygląda, praktyczne oraz bardzo funkcjonalne,
  • Cena: około 20 zł za opakowanie 17 szt
  • Producent: Procter&Gamble

Czy zgadzacie się z moją opinią? Piszcie...




1 komentarz:

  1. Chciałabym się podzielić opinią kapsułek do prania Vizir Go Pods.
    Jednym słowem mogę powiedzieć że są Rewelacyjne.
    - Zapach piękny,świeży, przyjemny., ubrania wyprane w tych kapsułkach pachną rewelacyjnie
    - Nie musimy dodawać już płynu. Jak miałam bardzo dużo prania, zapach był wyczuwalny na rzeczach.
    - Małe ciekawe opakowanie.Trzymamy je w pudełku, w którym kupiliśmy. Zamknięte. Trzeba uważać, żeby nie dostała się do nich woda, może to grozić ich uszkodzeniem.
    -Niewątpliwym plusem jest wygoda - wrzucamy kapsułkę, wkładamy pranie i włączamy program. Nie trzeba odmierzać odpowiedniej ilości proszku, sprawdzać czy wsypuje się proszek do ubrań białych czy kolorowych. Nic nam się nie rozsypuje, nie musimy dolewać płynu.
    - Przede wszystkim ubrania są czyste i pięknie pachną.
    - Trzeba tylko pamiętać aby kapsułka była umieszczona pomiędzy rzeczami w bębnie, albo na dnie bębna dopiero wrzucamy ubrania. kapsułka musi zostać całkowicie rozpuszczona( za pierwszym razem wrzuciłam kapsułkę na wierzch ubrań umieszczonych w bębnie pralki. Niestety podczas prania kapsułka spadła i utknęła na gumie, czym utrudniło to całkowite rozpuszczenie się kapsułki)
    -Ogólnie bardzo fajny produkt, poręczny, łatwy w użyciu i przechowywaniu. Pozytyw

    - Moi znajomi jak i rodzina też byli zadowoleni z kapsułek piorących , najbardziej spodobało się grupie mężczyzn który szybko i dokładnie wyprać ubrania, nie muszą odmierzać proszku ani płynu do płukania, wszystko znajduje się w jednej kapsułce piorącej.

    POLECAM

    OdpowiedzUsuń