21 lutego 2016

Przetestuj za darmo produkty Dove - druga edycja

Źródło: https://www.testujdove.pl





Druga edycja kampanii promocyjnej Dove 

 

Dove to znana na całym świecie marka dbająca o kobiece piękno każdego dnia.
Nasze wyjątkowe produkty zawierają ¼ kremu nawilżającego, by pielęgnować
Twoją skórę nawet wtedy, gdy się tego nie spodziewasz. Poczuj prawdziwą różnicę!






Źródło: https://www.testujdove.pl

Oto kolejna lubiana przeze mnie akcja typu "Przetestuj za darmo" firmy Dove. W takich promocjach można wypróbować towar i sprawdzić czy odpowiada twoim wymaganiom. Tym razem kampania promocyjna Dove umożliwia przetestowanie wielu produktów tj. szamponów, kremów, mydeł, antyperspirantów itd. Pełen asortyment towarów do testowania znajdziecie na stronie - tutaj. Otóż aby skorzystać z promocji należy zakupić produkt, przetestować go i podzielić się opinią. Jeżeli spełnisz warunki regulaminu otrzymasz zwrot kwoty wydanej za jeden produkt na podane przez Ciebie konto bankowe. Tu znajdziesz formularz. Konkurs trwa od dnia 01.02.2016 r. do dnia 31.03.2016 r. Pula nagród gwarantowanych w konkursie wynosi 10.000 zgłoszeń. Im szybciej dokonasz zakupu, tym większa pewność, że otrzymasz zwrot pieniążków za zakupiony przez Ciebie produkt Dove. 




Moja opinia


Wczoraj zakupiłam antyperspirant w sprayu Dove w drogerii Rossmann.  Wybrałam "Invisible Dry przeciw białym śladom". Koszt to 15,89 zł.
  • utrzymuje świeżość przez 48 godzin - niestety nie, nawet przez 24 godziny słabo utrzymuje,
  • nie pozostawia białych śladów na kolorowych ubraniach,
  • bardzo przyjemny zapach wypełnił całą łazienkę,
  • zawiera 1/4 kremu nawilżającego,
  • powiększone opakowanie 250 ml,
  • dostępne również mniejsze opakowania,
  • po użyciu skóra miękka i gładka,
  • na obserwacje większych zmian w wyglądzie skóry o jakich mówi producent potrzeba czasu,
  • nieznacznie podrażnił skórę po depilacji.
Dokonałam już rejestracji i wyraziłam swoją opinię o produkcie. Otrzymałam zwrotnego e-maila z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia do konkursu.

04.03.2016 - otrzymała zwrot pieniędzy na konto.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz