17 kwietnia 2016

Kampania Werther's Original Creamy Filling





Oto najsłodsza kampania w jakiej kiedykolwiek brałam udział. Za sprawą Rekomenduj to wzięłam udział w kampanii Werther's Original Creamy Filling. Wydaje mi się, że większość z Was zna markę i jej śmietankowy smak cukierków. 


Jestem uzależniona od dobrego nastroju i samopoczucia, a słodycze zdecydowanie go poprawiają. Sprawiają, że czujemy się dobrze, gdyż podnoszą w mózgu poziom serotoniny. Pal licho te puste kalorie, słodycze to lekarstwo dla duszy :)


Moje słodkie zadania Ambasadora już wykonane. Rozdałam znajomym paczuszki z cukiereczkami. Obdarowani oczywiście znali klasyczne wydanie Werther`s Original, które jest bardzo przez nich lubiane. Nowy rodzaj Creamy Filling został przyjęty z dużym zainteresowaniem, a podczas degustacji pozytywnie zaskoczył smakiem. Podobno ci którzy nie lubią słodyczy to z natury bardzo źli ludzie. Jestem zatem szczęściarą, otaczam się najwyraźniej samymi dobrymi. 




 

Na takie pyszności zawsze dobra pora. Miłego dnia w towarzystwie  Werther`s Original.

Moja opinia


No cóż, uwielbiam słodycze. Kampania Werther`s Original należy więc do moich ulubionych. Sprawiła wszystkim bardzo dużo przyjemności i wywołała uśmiech na twarzy nie tylko u dzieci!

  • marka jest znana i lubiana przeze mnie, 
  • faktycznie znana od wielu lat na rynku bo pamiętam ją już jako dziecko, 
  • nowy rodzaj Creamy Filling ma cienką warstwę landrynka wzbogaconą nadzieniem – raczej nie połamiecie sobie ząbków przegryzając go, 
  • klasyczny, śmietankowy smak landrynka jest wybitny, 
  • dodatkowo cudowne nadzienie o smaku karmelowym, 
  • cukierki Werther`s Original  chyba są uzależniające bo nie można powstrzymać się od jedzenia, 
  • z opakowania szybko ubywają, więc trzeba się śpieszyć by zdążyć przed innymi smakoszami, 
  • Opakowanie: bardzo estetyczne, zachęcające do zakupu, 
  • Gramatura: 80 g – dla mnie za małe opakowanie,
  • Producent: Storck
  • Cena: ok. 5 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz