17 czerwca 2018

Kampania Werther's Original Soft Eclairs






Jestem już prawie na mecie szalenie słodkiej kampanii Werther's Original. Muszę się pochwalić, że mam przyjemność testować nowości Werther's Original już po raz trzeci. W tym roku znowu pojawił się nowy produkt. Jak widać, firma dba o swoich wiernych fanów tj. miłośników karmelu i czekolady. Podczas tej kampanii poznałam miękkie cukierki karmelowe z nadzieniem czekoladowym „Soft Eclairs”. Może będę bardzo tendencyjna, ale Werther's Original ponownie strzelił w moje gusta. Temu wyjątkowemu połączeniu smaków nie sposób się oprzeć. Jestem widocznie strasznym łakomczuchem, ponieważ paczkę pochłaniam na jednym posiedzeniu. Jeśli w sprzedaży byłyby paczki XXL, na pewno tylko takie rozmiary znalazły by się w moim koszyku.



Pyszne czekoladowe nadzienie otulone delikatnym karmelem. To cukierki stworzone dla mnie. Unikalna receptura sprawia, że mają tak wyjątkowy smak. 

 

Przenieś się do niezwykłego świata karmelu...







Moja opinia

Niezmiennie uwielbiam markę Werther's Original, w każdej nowej odsłonie..

  • marka jest znana i bardzo lubiana przeze mnie, 
  • znana od wielu lat na rynku, pamiętam ją już jako dziecko, 
  • cukiereczki są wciągająco miękkie i delikatne, 
  • rozpływające się w ustach, czekoladowe nadzienie
  • wyjątkowy smak i jakość cukierków,
  • cukierki Werther`s Original  chyba są uzależniające, bo nie można powstrzymać się od jedzenia, 
  • z opakowania szybko ubywają, więc trzeba się śpieszyć, by zdążyć przed innymi smakoszami, 
  • można mieć je zawsze pod ręką, pakowane w niewielkie torebeczki
  • Opakowanie: bardzo estetyczne, zachęcające do zakupu, 
  • Gramatura: 70 g w torebeczce,
  • Producent: Storck
  • Cena: przystępna, ok. 3,50 zł za opakowanie 70g


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz