10 października 2019

Nowości Eveline Cosmetics - Tusz do brwi BROW&GO



Tak jak obiecałam kolejna recenzja bestsellerów Eveline. Tym razem na tapetę biorę tusz do brwi BROW&GO, który występuje w dwóch odcieniach jasnym i ciemnym brązie. U mnie w wersji light.





Ogólne odczucia: Śmiało mogę powiedzieć, że jestem wielką fanką marki Eveline. Używam całej gamy kosmetyków. Do niedawna do brwi używałam tuszu Evelin ART SCENIC, z którego również jestem zadowolona.  Nowa mascara do brwi BROW&GO z malutką, wyjątkowo precyzyjną szczoteczką  również idealnie podkreśla brwi, nadając spojrzeniu charakteru. Moje brwi na szczęście są gęste i ciemne więc nie muszę ich mocno tuszować, ale produkt pozwala na dowolne nadawanie stopnia intensywności. Ta nowa  formuła zawiera delikatne mikro-włókienka, które dodają brwiom objętości, wypełniając przestrzenie między włoskami. Tusz odpowiednio szybko zastyga na brwiach i bez problemu utrzymuje się cały dzień. Obecnie jestem w wielkiej rozterce pomiędzy tymi dwoma tuszami. Wydaje mi się jednak, iż na co dzień jednak BROW&GO, a od święta i specjalne okazje ART SCENIC. Podsumowując, obecny bestseller Evelin jest rewelacyjny, precyzyjnie podkreśla i zagęszcza brwi. Mała, a precyzyjna szczoteczka perfekcyjnie aplikuje mascarę na całej długości brwi, dobrze wyczesuje brwi i układa niesforne włoski. Początkowo wydawało mi się, że szczoteczka może być za mała, jednak po kilku aplikacjach przekonałam się, że jednak mniejsze szczoteczki są bardziej precyzyjne i można dokładnie aplikować tusz - to duży plus. BROW&GO doskonale dopełnia mój makijaż. Jestem szalenie zadowolona z produktu i cieszę się, że mogłam go poznać i pokochać.
Konsystencja: Właściwej konsystencji, lekko rozprowadza po brwiach. Bardzo dobrze tuszuje. 
Skład: Aqua(Water), VP/VA Copolymer, Glycerin, Cellulose, Butylene Glycol, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Phenoxyethanol, DMDM Hydantoin, Eyhylhexylglycerin, Disodium EDTA. May contain (+/-): CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77491 (Iron Oxides), CI 77492 (Iron Oxides), CI 77499 (Iron Oxides).
Opakowanie: Opakowanie bardzo estetyczne ze złotym, gustownym logo. Wygodne aplikowanie.
Wydajność: Bardzo dobra
Dostępność: Kosmetyki można nabyć bez problemu w drogeriach.
Pojemność: 6 ml
Cena: Cena produktów jest bardzo przystępna. Koszt to około 7-15 zł.
Producent: EVELINE cosmetics to Polska marka nadążająca za trendami w kosmetologii. Skuteczne formuły i zaawansowana technologia na kieszeń każdej Polki.





Jutro wrócę z wrażeniami na temat kolejnego bestselleru Eveline.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz