Akcja marketingowa ma na celu odkrywanie zalet zakupów internetowych w sklepie Zalando.pl
Oto pierwsza współpraca w TRND i zarazem pierwszy ich projekt poświęcony modzie! Jestem jedną z 5 000 partnerek, które mogą brać udział w projekcie Zalando. Mam okazję przekonać się o korzyściach zakupów w sklepie Zalando oraz uzupełnić braki w swojej garderobie o wiosenne lub letnie nowości modowe. Aktualnym trendem tego sezonu są kwieciste motywy. Zalando podąża za trendami panującymi na ulicach najważniejszych stolic mody.
Mój zestaw startowy zawierał:
- 1 kupon o wartości 100 zł do wykorzystania na zakupy w Zalando.pl,
- Przewodnik projektu,
- 25 kuponów dla przyjaciół ze zniżką 20% na zrobienie pierwszych zakupów (dla nowych klientów), do maksymalnej kwoty zamówienia 1500 zł,
- 75 kuponów dla znajomych moich przyjaciół ze zniżką 15%, do maksymalnej kwoty zamówienia 1000 zł.
Uwaga
W związku z tym chętnie rozdam kupony rabatowe. Każda garderoba wiosną potrzebuje odświeżenia i uzupełnienia o aktualne trendy. Zainteresowanych proszę o kontakt e-mailowy. Pakiet dla jednej osoby zawiera: 1 kupon 20% i 3 kupony 15%. Kupony ważne do 12.07.2015 tylko dla nowych klientów.Korzyści zakupów na zalando.pl
- Bogata oferta ponad 1500 marek i 250 000 produktów,
- Przesyłka i zwrot gratis,
- 100-dniowe prawo zwrotu produktów niezależnie od przyczyny,
- Bezpieczne metody płatności,
- Bezpłatna infolinia,
- Łatwość obsługi strony internetowej,
- Nowoczesne funkcje ułatwiające zakupy on-line,
- Różnorodność inspiracji modowych.
Wstępna opinia
Dokonałam już rejestracji i pierwszego zakupu na zalando.pl. Na razie sama procedura rejestracji i zamówienia (nie licząc czasu poświęconego na wybór produktu) jest bardzo krótka i sprawna. Błyskawicznie przechodzi się do jego realizacji. Z wyborem produktu jest gorzej - w dobrym tego słowa znaczeniu. Oferta jest bardzo bogata. Paczkę otrzymałam 3 dni od zamówienia, w której była moja zamówiona torebka, niestety uszkodzona. Od wewnętrznej strony rączki był nacięty skay, a pod nim ślady szwu. Wydaje się, że uszkodzenie powstało u producenta. Skontaktowałam się w tej sprawie z infolinią Zalando. Kontakt telefoniczny z biurem obsługi był rzeczowy i kompetentny. Zmuszona byłam odesłać towar. Procedura zwrotu również jest bardzo intuicyjna i sprawna. Lekkim utrudnieniem jest ponowne zamówienie towaru po odzyskaniu pieniędzy, ponieważ nie mają dyspozycji wymiany towaru na nowy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz