14 listopada 2015

Dekoratorium - darmowy magazyn wnętrzarski





Marzysz o urządzeniu mieszkania według najnowszych światowych trendów?

Sięgnij po darmowy magazyn wnętrzarski - Dekoratorium. 


Jestem prawdziwym maniakiem pism wnętrzarskich, a Dekoratorium należy do tej grupy, chętnie przeze mnie czytanych. W każdym wydaniu znajduje interesujące mnie tematy. Zaczerpnęłam też kilka pomysłów, które poprawiły estetykę i funkcjonalność moich pomieszczeń. Teraz cieszę się ich atrakcyjnym designem.

Temat numeru, który szczególnie mnie zainteresował to "ikony designu", które powracają po latach. Młode pokolenie odświeża pamięć o kultowych meblach z czasów PRL i wznawia ich produkcję. Fajnie powrócić choć na chwilkę do tych czasów, nawet jeśli te aranżacje nie sprawdzą się w Twoim domu.

Jeżeli tak jak ja, lubicie aranżować wnętrza to koniecznie zamówcie darmową prenumeratę magazynu Dekoratorium w wersji papierowej. Magazyn jest pełen pomysłów i praktycznych porad. Sponsorem czasopisma jest Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA, więc inspiracjom do zmian i aranżacji jest paleta farb Śnieżka. Dekoratorium to również przewodnik po stylach wnętrzarskich.

Życzę miłej lektury i wielu inspiracji


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz