19 marca 2016

Testowanie aplikacji Showroomprive.pl




http://www.ofeminin.pl


Zostałam wybrana przez Ofeminin do przetestowania aplikacji Showroomprivé. Grono testujących jest dość duże - to 2000 osób. Wszystkie Ekspertki otrzymały bon  o wartości 35 zł. Ogromnie jestem ciekawa wyników testu i opinii. Czy będą one pokrywały się z moimi?

Użytkowników kupujących w sieci przybywa. Zdążyliśmy poznać już wiele lepszych lub gorszych aplikacji. Mamy względem nich swoje wymagania i oczekiwania. Bardzo proszę Was o opinie. Czy Showroomprivé spełnił Wasze oczekiwania?
 



Moja opinia

Często kupuję w sieci więc mam swoje przyzwyczajenia i wymagania. Niestety aplikacja Showroomprivé nie spełniła moich oczekiwań.
  • działa poprawnie, bez problemów,
  • intuicyjna, 
  • różowy, sympatyczny design,
  • ceny zróżnicowane, 
  • szybka rejestracja,
  • koszt wysyłki 15 zł,
  • kiepskie wyszukiwanie, małe kryterium wyboru,
  • zanim wybierze się produkt, należy zajrzeć praktycznie do każdej kampanii, to ogromna strata czasu,
  • zbyt długi czas oczekiwania na zamówiony towar tj. w moim przypadku na fiolkę perfum będę oczekiwać 2 tygodnie do 31.03.2016 r. - słabo!!!! Czyżby sprowadzali towar zza oceanu?
  • zbyt dużo czasu trzeba poświęcić na przeglądanie artykułów, chyba że ktoś tego czasu ma w nadmiarze, ja mam za dużo obowiązków, szkoda mi czasu,
  • uproszczony do minimum opis produktu, praktycznie żadnych informacji !!!
Podsumowując

Dokonałam zakupu w Showroomprivé tylko dlatego, że zobligowana byłam to zrobić poprzez wzięcie udziału w kampanii Ofeminin. Gdyby nie kampania w której brałam udział, nie przebrnęłabym przez długi i mozolny proces wyboru produktu. Ogólnie rzecz biorąc robiłam kilka podejść w tym kierunku, które w większości kończyły się niepowodzeniem. Strasznie nużąca czynność. Niestety nie będę z niej korzystać, ponieważ sprawia dużo trudności z wyszukiwaniem. Trzeba sobie ułatwiać, a nie utrudniać. Ogólnie duże rozczarowanie.

1 komentarz: