05 czerwca 2017

Kampania Werther's Original Soft Caramels



Marki Werther's Original chyba nie trzeba Wam przedstawiać-zapewne wszystkim jest dobrze znana.



Niektórzy z ambasadorów pamiętają kampanię z ubiegłego roku Werther's Original Creamy Filling. Cudownie, że i w tym roku pojawił się nowy produkt, równie smaczny i uzależniający jak poprzedni. Podczas kampanii mogłam ponownie przenieść się do świata karmelu i poczuć słodką przyjemność. Soft Caramels to miękka strona Werther's Original. Cukierki po prostu rozpływają się w ustach.


Dzięki składowi prawdziwego masła i świeżej śmietanki dzięki uzyskano kremową konsystencję i bardzo delikatny smak.

Warto zawsze mieć w torbie opakowanie Werther's Original, na pewno umili nawet długą podróż.

Moja opinia

Kocham ich wyjątkowy smak.
  • marka jest znana i lubiana przeze mnie, 
  • faktycznie znana od wielu lat na rynku, bo pamiętam ją już jako dziecko, 
  • cukiereczki są wciągająco miękkie i delikatne, 
  • wyjątkowy smak, który przenosi do świata karmelu,
  • cukierki Werther`s Original  chyba są uzależniające, bo nie można powstrzymać się od jedzenia, 
  • z opakowania szybko ubywają, więc trzeba się śpieszyć, by zdążyć przed innymi smakoszami, 
  • można mieć je zawsze pod ręką, ponieważ występują w wersji torebkowej,
  • Opakowanie: bardzo estetyczne, zachęcające do zakupu, 
  • Gramatura: 75 g w torebeczce i 48 g w dropsie – to wersja do torebki,
  • Producent: Storck
  • Cena: ok. 3,50 zł za opakowanie 75g i ok. 2 zł za pakowanie 48 g.

A oto moja propozycja w ramach konkursu "Mój świat karmelu!"


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz