15 listopada 2018

Kampania Somat Gold






Uwielbiam gotować, smażyć, dusić, a nawet piec. Czego nie lubię robić? ZMYWAĆ!!! Po dużym gotowaniu np. świątecznym zostaje hałda brudnych, tłustych i co gorsza, przypalonych naczyń i garów. Pewnie nie tylko ja jedna, nie lubię tej czynności. W takich sytuacjach z odsieczą nadchodzi bohater domu moja niezawodna zmywareczka. Uuuuu... zapewniam Was, licho byłoby, gdyby nie ona. Prawdopodobnie moje gotowanie nie byłoby tak intensywne, gdybym musiała zmywać ręcznie. Niestety zmywarka to nie wszystko, to jedynie maszyna! Głową całej akcji jest tabletka myjąca. Otóż u mnie w domu, zawsze ta sama, sprawdzona - SOMAT GOLD. Przedstawiam Wam królową wśród tabletek-nową SOMAT GOLD 12 actions w zmienionej, lepszej formule. Jak wiadomo królowa może być tylko jedna :)

Przejdę do rzeczy! Oto 12 funkcji i możliwości jakie posiada nowa tabletka SOMAT GOLD to:
  1. Skutecznie myje
  2. Usuwa plamy
  3. Działa już w 40 stopniach
  4. Szybko się rozpuszcza
  5. Usuwa tłuszcz
  6. Chroni zmywarkę
  7. Nie niszczy naczyń
  8. Czyści przypalenia
  9. Ma funkcję nabłyszczacza
  10. Zapewnia połysk naczyń
  11. Ma funkcję soli
  12. Przyspiesza efekt suszenia

Deep clean technology

Ulepszona formuła wnika i usuwa uporczywe zabrudzenia, takie jak: włókna zaschniętych płatków czy przypalone resztki jedzenia.

Wather soluble foil tab

Większa wygoda użycia dzięki nowej tabletce w rozpuszczalnej folii oraz nowej wersji opakowania

A oto kilka wskazówek jak dbać o zmywarki

 


Moja misja wykonana! Tabletki rozdane, użyte i pozytywnie ocenione. Polecam ;)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz