24 marca 2019

Krem do rąk Goji Derma Plus




Na co zwracacie szczególną uwagę kupując krem❓ Pewnie na skład❗ W moim przypadku jest jednak inaczej. Równie ważne, a czasem nawet ważniejsze są dla mnie: zapach i wchłanialność.

Oto moja opinia

💚Ogólne odczucia: Krem po nałożeniu na skórę dłoni bardzo dobrze rozprowadza się. Wchłanialność kremu jest dość dobra co jest dla mnie bardzo istotne. Efekt lepkości pozostaje jeszcze przez jakiś czas, z czasem słabnie pozostawiając na skórze jakby cienką powłokę. Delikatny i subtelny zapach kremu bardzo mi odpowiada. Zapach utrzymuje się na dłoniach dość długo. Po wtarciu kremu zauważyłam, że skóra jest nawilżona, wygładzona i odżywiona. Skóra dłoni wyraźnie została zmiękczona co wyczuwa się pod opuszkami palców. Ja używam kremu Goji Dermaplus na noc, wtedy efekt lepkości mniej mi przeszkadza, a i efekty gładkiej skóry łatwiej osiągnąć, gdyż nie ścieram go z rąk podczas prac wykonywanych w ciągu dnia. Fajnie dodatkowo założyć na noc bawełniane rękawice, które wzmocnią efekt i zabezpieczą przez wtarciem w pościel resztek kremu. Krem doskonale chroni przed czynnikami zewnętrznymi, takimi jak zimno i wiatr
💚Konsystencja: Właściwej konsystencji, lekko i przyjemnie się rozprowadza po dłoniach
💚Zapach: Bardzo delikatny i przyjemny zapach, który dość długo utrzymuje się na powierzchni dłoni
💚Skład: Ekstrakty organiczne z jagód Goji, malwy, rumianku, Bisabololu, oleje roślinne tj. z kiełków pszenicy i awokado. Kremik nie zawiera: SLES, parabenów, wazeliny, formaldehydu, OGM, barwników i alergenów
💚Działanie: Ekstrakty z jagód Goji posiadają antyoksydacyjne i odżywcze działanie. Antyoksydanty ujędrniają skórę rąk i działają przeciwstarzeniowo. Natomiast ekstrakty z malwy, rumianku posiadają właściwości nawilżające i zmiękczające
💚Wartość dodana: Producent zapewnia, że ekstrakt z jagód Goji pozyskiwany jest z upraw ekologicznych
💚Cena: Cena produktów jest bardzo przystępna. Koszt to około 13 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz