12 grudnia 2015

Raport 1 - Kampania butów sportowych Hooy






Raport nr 1


W piątek otrzymałam wyczekiwaną przeze mnie paczkę. Mrugnięcie A w środku...... buty sportowe Hooy model Spinder 012 (199,00 zł) w kolorze brąz, z białymi detalami. Jestem kobietą ceniącą sobie wygodę, komfort i sportowy styl na co dzień. Jestem również mamą ruchliwego malucha, więc spacery z nim są bardzo, bardzo intensywne. W związku z czym to buty idealne dla mnie. Po przymierzeniu uznałam, że są bardzo wygodne, miękkie, dobrze dopasowują się do stopy. Rozmiar również idealnie pasuje na moją stopę. Dziś cały dzień użytkowałam je w domu aby móc zawrzeć w raporcie coś więcej niż pierwsze wrażenie. Jutro wychodzimy z synem na dłuższy, niedzielny spacer do parku. Wkrótce napiszę bardziej szczegółową opinię dotyczącą użytkowania. Dobrze, że ta zima jeszcze na dobre nie zawitała, więc zdążę jeszcze w nich pochodzić. Jedyny minus to brzydki, chemiczny zapach butów. Mam nadzieję, że ten zapach szybko wywietrzeje. Uśmiech Wyczuwalny jest dopiero po dużym zbliżeniu obuwia, zatem zapach nie powinien być uciążliwy podczas noszenia.


 A Wam jak się podobają?
A może już jesteście ich użytkownikami?
Jaka jest Wasza opinia?




Informacje producenta


Jesienny kolor klasycznego modelu Spider marki Hooy. But wykonany z najwyższej jakości skóry naturalnej zamszowej połączonej z materiałem tekstylnym i syntetycznym. Odpowiednie do codziennego użytku, idealny na porę zarówno jesienną  i wiosenną.  Idealna, zdecydowana kolorystyka, ten model będzie stanowił uzupełnienie każdej garderoby. Obuwie w rozmiarówce damskiej i męskiej.



Jeżeli uznacie, że chcecie mieć takie to zapraszam do sklepu Hooy
Znajdziecie tam nie tylko buty sportowe, ale również odzież sportową.


Więcej informacji na stronie: Spinder 012






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz