10 września 2016

Podsumowanie kampanii TchiboCard


Niestety mój udział w kampanii TchiboCard dobiegł już końca. Do kampanii zaprosiłam pięć osób i tym samym zgromadziłam pięć pieczątek zapełniając już całą kartę ambasadora. Dla nowych klubowiczów zabawa jeszcze trwa aż do 30.09.2016. Serdecznie zachęcam. Z perspektywy czasu przyznam, że była to kampania bardzo pozytywnych emocji. Umożliwiała mi spotkania przy kawie ze znajomymi, miłą atmosferę oraz sympatyczne towarzystwo. Każde takie spotkanie było dla mnie momentem wytchnienia, odpoczynku i super relaksu. Na chwilę można było zwolnić i odsapnąć od codziennych obowiązków. Wydaje mi się, że gdyby nie ta kampania, nie znalazłabym czasu na tak intensywne spotkania z koleżankami poza domem. Przy okazji zrobiłam zakupy z myślą tylko o sobie – to też zdecydowanie poprawiło mi humor. Przyznam, że przyzwyczaiłam się już trochę do tych wypadów i chętnie będę korzystać z możliwości jakie daje mi TchiboCard. Warto pamiętać również, że zakupy w sklepie są punktowane przy okazaniu karty. 

































Podsumowanie
 
Warto dołączyć do Tchibocard i zostać ich Ambasadorem. Dzięki dołączeniu do programu otrzymacie wiele atrakcyjnych rabatów, kawę za 1 zł i torbę na zakupy. Jeśli natomiast nie masz czasu bądź w okolicy nie ma sklepu Tchibo to możecie zarejestrować się też przez internet.


Serdecznie zachęcam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz