28 marca 2017

Kampania Philips Lumea Prestige




Za pośrednictwem Trnd zgłębiam temat domowej depilacji światłem i innowacyjnej technologii Lumea. Do niedawna depilacja tą metodą możliwa była jedynie w gabinecie kosmetycznym. Firma Philips wprowadzając na rynek urządzenie Lumea Prestige umożliwiła wykonywanie tego zabiegu w zaciszu domowym. Czy mogę już nazwać się ekspertem domowej depilacji? Raczej nie bo stawiam dopiero pierwsze kroki. Wykonałam dopiero dwa zabiegi, a efekty nie są jeszcze tak widoczne. Choć odnoszę wrażenie, że jakby odrastające włoski były rzadsze. Po dwukrotnym zabiegu mogę jednak zdecydowanie powiedzieć, że urządzenie jest bardzo poręczne i praktyczne. Wyglądem przypomina suszarkę. Firma zadbała o detale i designe. Bardzo estetyczne wykonanie obudowy i delikatne, kobiece kolory. Obsługa urządzenia jest bardzo intuicyjna i nie wymaga studiowania instrukcji obsługi, choć zachęcam do jej przeczytania ze względu na bezpieczeństwo. Praktycznie Lumea Prestige jest bezobsługowe, gdyż urządzenie posiada wbudowany czujnik SmartSkin rozpoznający kolor skóry, doradzając właściwy poziom intensywności światła. Akumulator dość słabo trzyma, jednak w wyposażeniu jest zasilacz z długim kablem i w sytuacji kiedy chcemy poddać się dłuższemu zabiegowi możemy z niego skorzystać. Mnie to osobiście nie przeszkadza, ale wiem, że dla niektórych może być to bardzo istotne i problematyczne. Sam zabieg jest praktycznie bezbolesny. Odczuwalne jest naprawdę lekkie, zupełnie niedoskwierające ukłucie, który występuje w chwili potraktowania skóry strzałem świetlnym. Dyskomfort ustępuję natychmiast po błysku. Oczywiście niektóre obszary ciała są bardziej delikatne i wrażliwe, więc odczuwalność będzie inna. Przekonana jestem jednak, że kobiety wybierające ten sposób depilacji będą w pełni zadowolone. Wypróbowałam wszystkie metody depilacji i z doświadczenia wiem, że metoda depilacji światłem jest komfortowa w porównaniu z woskowaniem. Poza tym czas zabiegu jest krótki, jedynie przygotowanie ciała do zabiegu światłem wymaga wstępnej depilacji tj. należy usunąć włoski tradycyjną metodą, wcześniej stosowaną. Nie będzie to konieczne po kilku przeprowadzonych zabiegach. Jestem bardzo ciekawa rezultatów. Warto wspomnieć także, że istnieją przeciwwskazania dla osób z cukrzycą czy osób przyjmujących środki na rozrzedzenie krwi. Takim środkiem jest np. aspiryna, więc należy zachować szczególną ostrożność i całkowicie zaprzestać korzystania z urządzenia w tym czasie.
Więcej obserwacji opiszę po kolejnych zabiegach.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz