16 października 2016

Podsumowanie kampanii Jogobella




No to chyba pora na podsumowanie kampanii. Partia jogurtów, które zakupiłam w ramach kampanii rozeszła się jak woda. Znajomi chętnie je próbowali i nie było nawet jednej osoby, która by grymasiła. A i u mnie w domu ślad po nich dawno zaginął. Pośpiech, notoryczny brak czasu i góra obowiązków to mój chleb powszedni. Organizacja tu bardzo pomaga, ale nie zawsze można nad wszystkim zapanować. Oczywiście doskonale wiem jak ważne jest śniadanie i chętnie zjadłabym je ze smakiem, ale..... Jogurt to doskonała alternatywa klasycznego śniadania, a jeszcze w postaci rozszerzonej o zboża to prawdziwa petarda. Takie śniadanie to dla mnie olbrzymia wygoda. Jogurt oczywiście idealnie pasuje na śniadanko, a w moim przypadku każda pora na pyszną przekąskę jest idealna. Moim faworytem jest zdecydowanie 8 zbóż, a ulubieńcem moich dzieci jest Jogobella Breakfast. Niestety moje dzieci nie przepadają za jogurtami ze zbożami dlatego najbardziej tak jak już pisałam, przypadła im do gustu Jogobella Breakfast, a zboża zostały przemycone w dodatku czyli chrupiących ciasteczkach, który moje dzieciaki uwielbiają.



A oto kilka powodów dla których wybieram Jogobella:

  • Nowości Jogobela występują w wielu wariantach smakowych, więc wybór jest bardzo duży tj. : Jogobella 8 zbóż to aż 6 wariantów smakowych, Jogobella Breakfast to również 6 wariantów smakowych i Jogobella musli występuje w czterech wariantach smakowych,
  • Opakowanie ładne, estetyczne i zachęcające do kupna, ale niczym się nie wybijające, choć teraz ciężko takie zaprojektować, ciężko w dużym sklepie odszukać je na półce,
  • Spadek glukozy we krwi powoduje zmęczenie i irytację, więc zjedzenie rano lekkiego śniadania w postaci pysznej porcji jogurtu zdecydowanie poprawia mi humor w pracy,
  • Notoryczny brak czasu powoduje, że wybieram gotowe, szybkie i lekkie śniadania,
  • Gotowe śniadania mają to do siebie, że bardzo oszczędzają mój cenny czas, wystarczy sięgnąć po nie do lodówki,
  • Bardzo dobrze smakują, choć szczególnie nie wybijają się z tłumu,
  • W testowanych jogurtach nie ma konserwantów,
  • Lubię różnego rodzaju dodatki do jogurtów czy to w postaci zbóż czy musli,
  • Zwykle wybieram jogurty naturalne z różnymi dodatkami, sama wtedy decyduję czy mam na niego ochotę, jeżeli już jogurt smakowy to z pewnością taki jak Jogobella 8 zbóż lub Jogobella Musli,
  • Niestety w mniejszych sklepach produkt jest trudny do zdobycia,
  • Na opakowaniu Jogobella Musli znalazłam informację „Extra duże kawałki owoców” - dla nie one raczej duże nie były,
  • Zastrzeżenia mam co do gramatury Jogobella Musli i Breakfast, które wydają mi się troszkę za małe i jedynie rozbudzają apetyt. Jogobella 8 zbóż w mojej ocenie jest w odpowiedniej gramaturze,
  • I na końcu moje „Must have” to 8 zbóż ze śliwką – boski smak.



Cena: Jogobella Breakfast 125g – 1,98 zł

                    Jogobella Musli 150g -1,64 zł

                    Jogobella 8 Zbóż 200g -2,16 zł
Ceny uzależnione są oczywiście od aktualnej promocji i od wariantu smakowego. Najlepsza relacja ceny, gramatury i smaku to Jogobella 8 zbóż. Duża porcja, wiele dodatków i idealny smak. 



Producent: Zott Polska Sp zoo

1 komentarz:

  1. Zgadzam się, że cena i gramatura nie idą w parze. 8 zbóż najbardziej przypadło nam do gustu ;-)

    OdpowiedzUsuń