09 kwietnia 2015

Paczka ambasadora Żołądkowej Gorzkiej o smaku figi



Nowa odsłona Żołądkowej Gorzkiej 



Po raz pierwszy Streetcom powitał mnie w szeregach ambasadorskich i mam okazję brać udział w kampanii dla prawdziwych miłośników polskiej tradycji. Odkrywam zatem jako ambasadorka kampanii nowy smak znanej mi już marki Żołądkowej Gorzkiej. Muszę przyznać, że paczka ambasadora jest bardzo bogata w produkty do testowania, a znajduje się w niej:
  • Żołądkowa Gorzka z Figą 500 ml
  • 16 szt buteleczek 100 ml Żołądkowej Gorzkiej z Figą
  • 16 szt ulotek z ciekawymi faktami na temat produktu
  • Przewodnik ambasadora

O produkcie


Nowa odsłona !!!
Żołądkowa Gorzka z Figą to powrót do bogactwa smaku i aromatu, nieco zapomnianego we współczesnej polskiej sztuce kulinarnej. Nowy wariant z figą hołduje niezmiennej recepturze i tradycyjnym metodom produkcji. Surowcami niezbędnymi do jej produkcji są: najwyższej jakości spirytus rektyfikowany oraz znakomita kombinacja składników tradycyjnej receptury Żołądkowej Gorzkiej i naturalnego ekstraktu z fig.

Warto spróbować również pozostałych smaków:

Źródło: ulotka reklamowa Żołądkowej Gorzkiej

Sposób podania

Podawać schłodzoną w małym kieliszku z cząstką pomarańczy oprószoną gorzkim kakao.


Źródło: ulotka reklamowa Żołądkowej Gorzkiej


Moja opinia





  • mam ogromne zaufanie do marki. Dla mnie wiodąca na rynku (zwykle wybieram właśnie ją),
  • test nowego wariantu tylko utwierdził mnie w tej opinii,
  • wolę próbować trunków smakowych, dlatego jest dla mnie optymalnym zestawieniem,
  • bardzo aromatyczna w smaku,
  • dla kobiet zbyt mocna (choć nie każdy jest tego zdania),
  • smak alkoholu słodki (preferowany w większości przez kobiety) więc dla mnie jak najbardziej idealny,
  • wśród mężczyzn spotkałam się z opinią, że jest zbyt słodka i spożycie powyżej 25 ml robi się mdłe. Ale to opinia mężczyzn !!!
  • sposób podania z pomarańczą oprószoną gorzkim kakao jest bardzo intrygujący i zarazem bardzo dobry,
  • próbowałam również drinka, ale uważam, że tego typu alkohol należy smakować bez dodatków i polepszaczy smaku, aby nie zmącić jego naturalnego aromatu smakowego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz