20 kwietnia 2015

Żelowe Kapsułki piorące Ariel 3w1




Everyday me przekazał kolejne darmowe próbki do przetestowania, między innymi w paczce znalazłam kapsułkę Ariel 3w1.

Informacje producenta



Skuteczność dzięki technologii

Kapsułki Ariel 3in1 PODS to pierwszy środek piorący, który łączy trzy dopełniające się funkcje. Kapsułki Ariel 3in1 PODS mają unikalną wielokomorową budowę (3 komorową), która sprawia, że składniki są od siebie odseparowane i nie łączą się ze sobą aż do chwili rozpoczęcia prania, dzięki czemu zapewnia wyjątkowo skoncentrowaną moc piorącą.
  • Wyjątkowa konstrukcja kapsułki z trzema przegrodami zapewnia stabilność składników detergentu aż do czasu ich rozpuszczenia się w praniu.
  • Zaawansowany technologicznie proces piorący rozpoczyna się po rozpuszczeniu w wodzie specjalnej folii chroniącej detergent.
  • Wyjątkowe działanie: Ariel 3in1 Pods to najlepszy środek piorący od Ariel w płynnej formie!


Moja opinia





 
Żelowe kapsułki piorące Ariel 3w1 szczególnie polecane są do prania tkanin białych i w jasnych kolorach. W zupełności zgadzam się z powyższym zdaniem. Wydaje mi się, że białe tkaniny odzyskały świeżość i stały się bielsze. Idealnie kapsułka Ariel doprała białe ubrania, a dodatkowo nadała im przyjemny, świeży i bardzo trwały zapach. Nie spodziewałam się takiego efektu. Jestem bardzo zadowolona i serdecznie polecam kapsułki Ariel 3w1 wszystkim, którzy oczekują od prania nieskazitelnej bieli. Niestety nie próbowałam kapsułki na ubraniach z plamami i w tej kwestii nie mogę zabrać głosu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz