16 kwietnia 2015

Pierwsza paka kociaka / szczeniaka

http://testowaczek.blogspot.com/2015/04/pierwsza-paka-kociaka-szczeniaka.html



Prezent dla Twojego pupila


Jeśli masz szczeniaka lub kociaka, który nie skończył jeszcze 6 miesięcy to koniecznie zapoznaj się z tym postem.
Odwiedź stronę Pierwsza paka i wypełnij ankietę a twój pupil otrzyma bezpłatnie 5-dniową wyprawkę wyżywienia. Dodatkowo z załączonej ulotki dowiesz się jak dbać i karmić swojego małego przyjaciela.

Zachęcam serdecznie ;)

Źródło: https://www.pierwsza-paka.pl/
Wyprawka dla mojego kotka była bardzo bogata, otrzymał:
  • Saszetkę Whiskas Junior z Drobiem 100 g - 2 szt
  • Saszetkę Whiskas Junior z Jagnięciną 100 g - 2 szt
  • Saszetkę Whiskas Junior z Kaczką 100 g - 2 szt
  • Saszetkę Whiskas Junior z Królikiem 100 g- 2 szt
  • Saszetkę Whiskas Junior z Kurczakiem 100 g - 2 szt
  • Suchą karmę Whiskas Junior z Kurczakiem 300 g

Moja opinia 


Jak najbardziej polecam produkty firmy Whiskas. Wydaje się, że mojemu kociakowi smakuje. Zjada łapczywie i do końca całą porcję. Wśród testowanych produktów przez moje zwierzaki Whiskas wypada bardzo dobrze, porównywalnie z markami bardzo drogimi. Zwierzęta równie chętnie się nimi zajadają. Jeżeli nie występują poważniejsze dolegliwości zdrowotne nie trzeba wprowadzać specjalistycznej karmy. Karmy Whiskas są ogólnie dostępne i tanie w porównaniu do specjalistycznych marek. Saszetka karmy mokrej kosztuje ok. 2 zł a karma sucha to koszt ok. 6 zł.
                                                                  
Źródło: https://www.pierwsza-paka.pl/Pedigree
Źródło: https://www.pierwsza-paka.pl/Whiskas
                                                                      
                                                                    
                                                                        

3 komentarze:

  1. Zamówiłam :) Ile czekałaś na paczkę po otrzymaniu maila weryfikującego? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie, na paczkę czekałam około 2 tygodni. :)

      Usuń
    2. Ja czekałam około 1 tygodnia :)

      Usuń