19 kwietnia 2015

Warsztaty Mamo to ja


Źródło: http://babyonline.pl/mamo-to-ja-warsztaty.html

Rodzice skorzystajcie z bezpłatnych warsztatów Mamo to ja


Udałam się na kolejne warsztaty, tym razem organizowane przez "Mamo to ja". Kampania ma 20 przystanków. Przed nimi jeszcze osiem spotkań. Zatem nie zwlekajcie z zapisaniem się. Kampania kierowana jest do kobiet w ciąży i rodziców dzieci do 1 roku życia. W warsztatach mogli uczestniczyć mamusie, tatusiowie wraz ze swoimi pociechami. Dla najmłodszych przygotowane były przewijaki z zapasem pieluch Dada oraz miejsce z matami edukacyjnymi i zabawkami. Na salę można było wjechać z wózeczkiem. Tematy poruszane na warsztatach to:
  • Żywienie dzieci po 1. roku życia
  • Pierwsza pomoc w pigułce - zakrztuszenia i resuscytacja
  • Zdrowy brzuszek - Zdrowy maluszek
  • Pielęgnacja dziecka

Podczas spotkania organizowane były konkursy z nagrodami. Jednocześnie dla każdego uczestnika przewidziana była paczka niespodzianka w której znajdowały się:
  • miesięcznik "Mamo to ja" styczeń 2015,
  • peluszka jednorazowa Dada Newborn 2-5 kg - 2 szt,
  • woda mineralna Mama i ja,
  • próbka mleka Enfamil,
  • znak ostrzegawczy - dziecko w samochodzie Enfamil,
  • znak ostrzegawczy - dziecko w samochodzie Espumisan,
  • próbka kremu przeciw rozstępom od 4 miesiąca ciąży Ziaja,
  • próbka mleczka do ciała dla dzieci i niemowląt po 1 m-cu życia Ziaja,
  • próbka ginekologicznego płynu do higieny intymnej Ziaja,
  • próbka kremowego olejku myjącego dla dzieci na ciemieniuchę, hypoalergiczny powyżej 1 m-ca życia Ziaja,
  • próbka kuracji dermatologicznej AZS natłuszczający olejek myjący do kąpieli i pod prysznic, skóra atopowa Ziaja,
  • ulotki i broszury reklamowe takie jak: kupon rabatowy Brzuchatki, Espumisan 100, obiektywem.com.pl, Kupon rabatowy Słoń, Enfamil, kupon rabatowy panda bejbi, Ziaja.


Poleciłam warsztaty swojej koleżance i otrzymałam jeszcze dodatkową nagrodę w postaci książki Agaty Passent "Dziecko? O Matko? oraz koszulkę wraz ze spodenkami dla dziecka. Miłe wyróżnienie.





Agata Passent

Dziecko? O Matko?

Felietony o tym, jak staram się dorosnąć do roli matki pewnego Kubusia.

Autorka książki z ironią opisuje codzienne emocje szarpiące rodzicami. Obserwując relacje rodzinną czasem porusza sprawy przyziemne, a czasem analizuje głębsze problemy takie jak: Czy dzieci postarzają czy odmładzają, czy mamy wpływ na nasze dzieci, dlaczego trudno przestać porównywać nasze dzieci do innych, czy mając dzieci możemy liczyć na ciszę, czy karmienie piersią jest obowiązkiem, jak porozumieć się z dziadkami? Autorka stroni od infantylizmu, a jej gorzkawy ton daleki jest od poradnikowego.

Relacja z Warsztatów dla mam dzieci do 1. roku życia - Warszawa 2014 r.

 

Moja opinia 


Jestem zadowolona ze spotkania. Na warsztatach poruszane były interesujące zagadnienia. Uwaga moja jednak nie do końca skupiona była na poruszanych tematach, ponieważ uczestniczyło ze mną moje malutkie dziecko, wokół którego sporo się działo i zabierało mi częściowo uwagę. Pomimo tego wśród tematów poruszanych najbardziej interesujący wydał mi się o pielęgnacji dziecka oraz zdrowy brzuszek. Być może sposób prowadzenia wydał mi się bardziej zdecydowany i energiczny. Podczas spotkania można było zadawać również pytania ekspertom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz